35% WZROSTU SPRZEDAŻY [CASE STUDY KAMPANII TRADE MARKETINGOWEJ]2019-07-04 12:51:02Czy dzięki kampanii trade marketingowej można osiągnąć 35% wzrostu sprzedaży dla produktu, który jest kupowany w zasadzie epizodycznie? Jaką należałoby wybrać strategię i jakie narzędzia trade marketingowe należałoby zastosować, aby osiągnąć taki wynik? |
|
Jak zarządzać produktem?2019-07-02 11:40:22Jak zarządzać produktem? Na to pytanie, odpowiedź znaleźli uczestnicy szkolenia otwartego "Product management (Zarządzanie produktem). Szkolenie dla Product Managerów" przeprowadzonego 23 i 24 maja w Warszawie przez B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa. |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Praktyka wprowadzenia nowego produktu na rynek2019-04-10 11:20:4824 i 25 stycznia przeprowadziliśmy w Warszawie szkolenie "Wprowadzenie nowego produktu na rynek (New product development - NPD marketing". Autorem programu i trenerem prowadzącym szkolenie jest p. Hanna Adamiak, doświadczony manager marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym. |
|
Jak zarządzać marką?2019-04-04 14:15:33Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. |
|
Wszystko o social media w jednym prostym serwisie2018-01-22 11:52:24PublBox jest serwisem, który automatyzuję marketing w social media i pomaga promować swoją działalność za niewielki koszt i w kilku kliknięć. To jest szybkie i łatwe rozwiązanie, jeśli organizacja nie ma czasu zarządzać sieciami społecznościowymi. |
|
Jak wybrać firmę szkoleniową?2017-11-06 08:51:00Każda firma, która chce uchodzić za poważnego gracza w swojej branży, powinna prowadzić rozsądną politykę szkoleniową. Czyli inwestować w swoich pracowników, zwiększać ich umiejętności i kompetencje, zamiast co chwila zatrudniać nowych. |
|
Bezpłatne szkolenie z ekspertami z branży hair & beauty2017-10-04 13:11:59Doskonałą alternatywą dla szkoleń stacjonarnych są kursy internetowe. |
|
Sztuka e-mail marketingu2017-09-13 10:54:03Pełną parą wkroczyliśmy już w XXI wiek. Bez wątpienia bardzo skomputeryzowany, zelektronizowany, unowocześniony. Ten błyskawiczny rozwój technologii, którego jesteśmy świadkami, niesie za sobą pewne konsekwencje. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń marketing szeptany
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.